torsdag - slut

hejsan !
klockan är kvart i 4 o ja kom nyss in efter min skidtur. är HELT jävla slut , för skidspåre va typ inte spårat, förutom att en skoter hade kört där, och då med andra ord gjorde de inte så stor skillnad ! med de är ju iaf gjort nu, vilket skitväder!
men i helgen ska ja iaf åka skoter med min käre bror, (vilket han inte vet än) hehe (a) , men de kmr han få veta när han kmr hem !;) bli deilig !
nu ska ja lägga mig i sängen tro ja o sova ! känns typ så . tog sovmorgon imorse också, skitskönt ! sen kollade ja på step up 2, älskar filmen :) sen kollade ja på när kalla totalt ägde dom andra ! och sen så tog ja min skidtur. så ja ha inte så mkt mer o berätta om dagen.
men vi hörs sen ! hoppas ni har det bra :)

hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0