MÅNDAG !

Hejsan :)
Idag är jag så glad, för IMORGON, ska ja till doktorn, för sista gången med det här knät! , så efter morgondagen ska jag börja träna igen , (fotboll) , och självklart fys o grejer, men framförallt, fotboll! känns så jävla bra. känns inte sant faktiskt x) , ha inte rört en fotboll på över en månad och det känns hämst. fyfan ! är så glad just nu att ja vill börja grina av lycka! på onsdag ska träningen börja igen :) stenhårt. kan ja lova! för den 11e ha vi match mot frösön, då ja gjorde illa mig, och jag ska spela den matchen. .slut

hoppas ni har det bra allihopa! jag har bestämt mig, so go on!

nu far vi mot stan :DDD imorgon kl 11 ha ja tid hos doktorn.

hörshej!

-

idag saknar jag min pojke extra mycket! är hur nära som hälst till o fara iväg! :O ohmygod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0