underbara mallorca resa!

idag är det söndag, och för en vecka sen, låg vi och sola. det här har varit två helt underbara veckor, som jag aldrig kommer att glömma! jag och mamma kan inte ha haft det bättre.
första dagen, när vi kom dit, gick vi till baren, sen gick vi o la oss o sola ! andra dagen, träffade vi en jättehärlig spansk familj, en mamma, en son på 21, och en dotter på 14. med dom tillbringade vi 5 dagar. vi for till en jättefin strand, ett hus som stod upp och ner, och gick runt på barer och hade det mysigt ! första kvällen jag och mamma var ute, gick vi till en bar som hette magic, klockren liten bar! fick två teqila shots för 20 spänn. (y) efter dom där fem dagarna tillsammans med familjen och dom farit hem, så träffade jag Marco, och hans kompis Felix. dom var från tyskland, som dom allra flesta andra på Mallorca. snacka om att det var ett tyskt ställe ! iallafall, så spenderade vi den mesta av tiden tillsammans med Marco och Felix. vi gick på discon, sjukt roligt ha vi haft ! dom for hem samma dag som oss, som tur var. ;)
varje dag har det varit full fart med lekar, och volleyboll, fotboll, och allt möjligt. gym fanns det också där, där jag höll hus, (spelade ju som nite nån fotboll pga mitt knä.
det var ett JÄTTEstort hotell, 5 hotell som tillhörde själva palma bay, helt amazing! det fanns BBQ, pizzaslize, barer, snacksbar, och resturanger med buffeér ! vi låg mycket vid polen, var inte nere så mkt på stranden eftersom vi hade all inclusive, och vi var väldigt lata, och trötta!
våran andra dag, for vi till Marineland, vilket var HEEELT otroligt ! kan inte tro det. det var som en "djurpark" fasen så mycket bättre. delfiner! ååh ja va i himlen totalt. det var helt otroligt, kollade alltså på en delfinshow, och det gå inte o förklara hur roligt det var! min dröm att bada med delfiner förstärktes väldigt väldigt mycket. bara känslan att få simma och bada med dom, otroligt måste det vara!
iaf, så ha vi haft det helt underbart! , vi har träffat helt underbara människor! en liten bebis, 4 månader, träffade henne minst en gång varje dag ungefär ! efter 2 dagar , behövde ja inte fråga ifall ja fick hålla henne, utan mamman gav mig henne direkt. hon är den vackraste jag sett i hela mitt liv! oj oj oj vilken hjärtekrossare.
vi har inte shoppat så jättemycket, för det fanns inte så jättemycket shopping där. det är väl som den enda besvikelsen skulle ja säga, men allt annat var så extremt bra så det spela inte sån stor roll faktiskt! :)

jag tackar min mamma för den otroliga resan, och för dessa 14 dar tillsammans med henne. och jag tackar alla andra som har gjort vår resa såhär underbar!


delfinshowen! sååå vackert.

mamma och jag.
jag älskar dig!

mamma, Eva, jag, Raol, Eva. (familjen vi träffade)



sööt tjejen min ! ♥

shoppingtur ! tröttttttta

näst sista kvällen ! ♥

vi fick diplom på scen... ooh, scenskräcken!;)för att vi vann volleybollen :D
GRYM VI !

världens finaste mamma sista kvällen!♥

Jag och Marco, the last night!♥

we went home and were together before he flight home..♥



bästa resan hittills!

den här bilden avslutar våran resa. a wonderfull trip,
and alot of wonderfull memouries !
love allways win.

forever, together! ♥

Kommentarer
Postat av: Mor

<3 -ligt TACK själv gumman min. Vilken tur vi har med våra resor! Dessa två veckor har varit helt toppen!!!!Jättetrevliga människor och en helt härlig madre Eva från Granada <3 KRAAAM Mor

2011-07-17 @ 18:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0