alla låtar har sitt egna slut

hur det slutar, spelar ingen roll.
man bör bara veta att det tar slut.
just nu snurra många tankar runt i mitt huvud.
endel saker är man bara itne bra på.
klockan är snart kvart över ett på natten,
och jag kan inte somna.
nu äre okej,
men när man ligger ensam i sin lägenhet,
och vet att det är skola dagen efter,
är det inte lika okej.
rädslan tar över ens egna kropp.

-

jag tar vad jag vill ha,
men jag måste först veta vad jag vill ha.
för jag är så trött på,
att ta vad jag egentligen inte vill ha,
för att känna tröst.

jag hoppas att jag insåg det,
för några timmar sen,
vad det va ja ville ha.
ja ska bara bestämma mig.
och ta det.

-

och hoppas...
att jag får som jag vill !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0