allt

Hejsan!
Idag följde jag med mamma till junsele, på förmiddan fick ja känna på lite kontorsjobb, vilken jävla tur att ja inte valt nått sånt XD hahaha ! ojojoj. ah, sen på eftermiddagen tog vi med oss alla o for på djurparken. världens sötaste björnar fanns det iaf där!:P
sen drog vi hem, kolla på fotboll, sverige vann med 1-0. men ja sakna iaf fortfarande hanna på plan! fyfan va stor del hon gjorde.. sen så sakna ja sjukt mkt o spela, ha inte spela på 1,5 vecka nu. och komma inte spela på 2,5 veckor till. känns tungt !
önska ja kan börja röra på mig snart, känner mig som en ballong. huva !

aja, imorgon äre iaf sovmorgon som gäller! sen blire mys med idutten, och sen blire packa. och sen blire endera o fara o kolla på brudarna i ström, elr så blire o kolla på grabbarna som spela nere på rafna. hard choise ! men med tanke på att mamma kanske är trött så bli de nog rafna.

va länge sen ja längtade en enkel äcklig springtur som nu. önska man hade den här motivationen när man är fullt frisk också! x) hehe..

ah, nu ska ja gå o lägga mig i soffan, känns som att det är ungefär allt ja kan gö... ÅÅÅÅÅH. bli toki.
aja, hare bra gott folk ! hejdå .


du ha alltid trott på mig,
men nu undra ja...
vars äru?!?

du är allt ja nånsin önskat mig.
jag önska bara att en vacker dag,
ta du mig som jag är,
hlr min hand,
och säger att det bara är mig du vill ha.
önska gå ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0