GRYM DAG !

hej!:D
Idag har jag och mamma myst, och kollat på masssaaa filmer sen ja o ola va små! alltså fyfan vilken underbar tid, och FYFAN va extemt grym ja va XD iaf kring den här åldern... 1-5,6 .. för sen kom trotsåldern, och då kom humöret XD HAHA! men vilken klockren unge ja va X) inte för o skryta elr så ;) ängelsunge! HAHAHAHAH , inte direkt. men dom må ju ha fått skratt åt mig iaf, för de va inte precis nån mening att ja hädde på mig mascara imorse XD FÖR den va borta efter 30 minuter på första filmen x) haha ! gryyyymt kul dag.
sen for ja bort till farfar och klippte han, gick bra! seen så beställde jonte en klippning med, så imorn blire hans tur! ocheh.. sen vid fyra-tiden far jag och pappa mot häggenås och MAAATCH ! så jävla taggad. FÖR taggad. ska tagga ner lite nu :D tro ja ska kika lite film accually :) om de nu vill funka......

aja, hoppas ni få en bra morgondag! hörshej :)


"va ha ja gjort?"

Kommentarer
Postat av: mor

jaaa vilken kanondag med så mycket skratt och bilder på underbara barn <3 ja de är sant helt underbara minnen ;)

2011-06-08 @ 17:43:30
Postat av: annso

absooluut! o betydligt fler komma de bli ;)

2011-06-09 @ 14:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0