lördag!

Godmorgon! (halv 1, vaknade vid 11)
vaknade på det bästa sättet ja kunde ha gjort. nu ha ja nyss duschat, och nu sitter jag och väntar på min söta lilla brud Mathilda! sen dra vi väl kanske ner på stan, och sen far vi till brunflo och är parkeringsvakter, YEY! sen så sluta de kl 11.... drygt! och imorgon äre match! riktigt jävla pepp är jag. det är bara vinst som räknas imorn.

nu ska ja klä på mig, och blåsa håret, sätta upp de, sminka mig lite, och sen är jag klar för o stå o frysa! mums..

hörshej :)

-

jag vet vad jag har gjort,
och det kan jag inte få ogjort,
men jag var annorlunda då,
på väldigt många sätt,
jag hade inte blivit behandlad bra,
långt ifrån hur jag blir behandlad av dig.
kanske är du waaaay to good for me,
men gå då direkt.

jag kan bara säga...
att jag inte är samma person som då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0