en människa

det finns en människa på denna jord, som jag sett upp till sen ja börja gå,
när du åkte skidor, ville jag med åka skidor,
när du fick vara med kompisar ville jag vara med,
när du fick gå själv till skolan ville jag också gå själv till skolan,
när du fick köra skoter själv ville jag också köra skoter själv,
när du åkte slalom, ville jag också åka slalom,
när du började skolan, ville jag också börja skolan,
när du fick cykla utan hjälm, ville ja också cykla utan hjälm,
och när du fått mvg, skulle jag också få det,
när du växte upp, kände jag mig ensam kvar...
när du sagt åt mig att inte gå ute själv,
när du varit avvaktande,
eller när du helt enkelt ogillat saker jag gjort,
har jag blivit sur och irriterad,
och tyckt att jag inte haft ett eget liv och inte fått gö som ja vill,
men saken är den, att du bara gjort din roll,

det är först när jag flyttat och bo själv,
som jag inse hur mkt jag saknar dig,
jag har vetat länge att jag ser upp till dig,
men inte såhär mkt.
jag visste att du betydr mkt för mig,
men inte såhär mkt,
jag har vetat att jag älskar dig,
men inte såhär mkt..


vi har samma blod,
jag gör allt för dig,
för dig skulle ja offra mitt egna liv !

jag älskar dig över mitt egna hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0