hemma!!!

idag va vi i salongen och gjorde slingor, sedan for ja hem med pär :) FETT skönt o komma hem tidigt!!! känner hur skönt det ska bli med körkort och känna friheten! iaf, bror kom hem efter ett tag och VERKLIGEN visade sig kärlek till mig... kom och la sig bredvid mig och sa hej och åt, sen for han...
jahapp! de va ju hämskt trevligt.. hehe... menmen! sen så iaf så ha inte ja gjort nå mer. ha dragit på mig ett täcke för ja frös som en kossa när ja kom hem! vet inte va de är med mig, fryser faktiskt fortfarande litegrann... suuuuuuck!
men iaf så ikv blire hemmakväll, imorgon tro ja att ja ska ägna dagen åt vänner och släkt, och på söndag träna en sväng, och bara ta de lugnt innan det bär av mot stan igen!
känner hur ja vill tillbaka till åre med :) fett kul vare där! bli alldeles darrig när ja tänker på de ;> hahaha, eller? nemen sakna det lika mkt varje gång ja far därifrån :)

men ja ha ju som ni ser inte så mkt att säga, så vi hörs!

hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0