skola

hejsan!
nu är klockan 07.42 och jag är SKITTRÖTT ! tunga måndagar. jag är inge pepp alls, kände för att sjukanmäla mig, men det är ju inge bra vaaa?! ha gjort de tillräckligt många ggr. de är ju snart sommarlov nu , så nu ska ja va duktig sista veckorna här :) , och snart äre påsklov, 4 veckor kvar nu va? :)) awesome!
ikv äre träning, fys, (inte alltför kul) men de är väl nödvändigt. men sen äre ju gjort, på torsdag åker ja förmodligen hem, om det int bli tidigt på fredag, för på fredag ska ja till tandläkarn o fixa mina tänder så dom bli fina igen :) (så fin som dom gå o få) hehe!
aja, kanske borde gö mig iordning ja. ja ska iaf va mysig idag, ska ha min stora vita peaktröja :) nöjd tjej!

hoppas ni ha det bra! hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0