gårdagens match

alltså ja hata att fotbollen påverka mig så äckligt mkt i mitt liv och mitt humör. igår på matchen, gick fan inte bra, och va sur hela kvällen, och ha inte vare på speciellt bra humör idag. och ont i magen gö ju inte saken bättre kan ja lova! , men vi vann iaf me 4-0. grymt bra spelat brudar! och de va så jävla bra. just nu leder vi serien, har 6 poäng, och har gjort 11 mål. de kan vi kalla awesome.
idag, så gick ja bort till marijana, och sen for vi med johanna och anna till skolan, ja färgade annas hår medan marijana färgade johannas. bådas blev helt okej tycker ja! johanna såg som ny ut. medan anna va lika söt som vanligt! sen gick ja hem, och nu är klockan 3, och jag ska städa, hlr på o tvätta, och ska gö iordning för morgondagens flytt! HUR GRYMT SOM HÄLST!!! min mage gö ont, och jag hata att ha ont i magen, så ha inte bestämt va ja ska gö åt det, skära bort den kanske?! tro de skulle bli skönt..
aja, nu ha ja inte tid o skriva nå mer!

hoppas ni har det bra allihopa!:) hejs


YOAH ! cool brud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0