gett upp?

jag fatta fan inte hur man kan ha gett upp en dröm när man är 17 jävla år?
hur dum få man bli!?
men det sjuka är ,att ja gav upp den där drömmen när jag va 15-16. pga ett jävla lag.
jag fatta inte hur fan ja kunde låta det påverka mig så sjukt mkt,
att jag gav upp hela min dröm!
den enda dröm ja egentligen haft i livet, ha ja gett upp.
jaha? va ska ja gö nu då ?
lika sjukt äre ju att de känns som att de är försent för att förverkliga den där drömmen.
det borde det inte vara ,eftersom jag har hela livet framför mig, men egentligen itne,
inte för min dröm...
jag vill inte ha gett upp, men så vill ja inte hlr ha de psyket jag ha.
jag vill bara ha tillbaka det jag hade, innan allt började. innan det dåliga kom.
och innan det försvann, hoppet.

jag älskar det mer än allt annat på denna jord, och ändå ha ja gett upp.
känslan, kicken, och sprallet i kroppen jag får, och har fått sen ja föddes,
det ha ja gett upp.
det enda ja egentligen alltid varit bra på, ha ja gett upp.
och låtit mig själv bli en vanlig person.
HUR FAN GÅ DE TILL?!?

jag vill sätta mig i ett hörn, osynlig, och bara gråta,
och misstycka för mig själv.
för jag vill,
men jag har gett upp.



DUM I HUVE KAN MAN KALLA DE!!!


det här är vad jag har brunnit för i hela mitt liv,
det är det här som hållit mig vid liv,
vid dom svåraste dagarna i mitt liv.
det är det här som har räddat mig,
och det är den här drömmen, jag har gett upp.

jag fattar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0