känslan!

känslan i magen, när man får som man vill.
känslan i magen, som man få när man se den där personen,
känslan i magen, som gö så ont,
känslan i magen, som aldrig gå att glömma,
känslan i magen, när du rör mig,
känslan i magen, av att höra dig andas,

ibland krävs det så JÄVLA lite för att få den där känslan!

just nu lever ja ett liv där det sprallar i hela mig,
allt verkar lösa sig,
och bli bättre igen,
men oron sitter fortfarande kvar,
en klump i magen,
som aldrig kommer försvinna.

men det är kanske det som kallas livet?
att det går upp och ner, som i en bergochdalbana.

allt gå inte som man vill,
men då kan en annan grej,
som tycktes va omöjlig,
gå så väldigt mkt bättre!

livet är nog en gåta , som aldrig kommer att lösas !



men jag är så jävla glad, jag lever mitt liv som jag vill!
och ibland kanske man tjäna på att våga.
ska ja gö de, så ska ja gö de ordentligt.



ta mig för den jag är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

En wb då?

2011-05-11 @ 12:34:44
Postat av: annso

ursäkta? glömde visst o skriva namn med :)

2011-05-11 @ 14:41:47
Postat av: lovisa

Hej är allt bra idag??:)



Just nu har jag en tävling där du kan bli veckans blogg vilket innebär att JAG kommer intervjua dig, publicera detta i ett inlägg på min blogg där jag även länkar till din blogg!

låter det intressant?:)

Kika då här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/veckans-bloggintervju.html#comment

2011-05-11 @ 14:57:00
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: ida

Fiin!

2011-05-11 @ 15:05:11
URL: http://hheyidas.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

undrar varför känslan känns i just magen utav alla korppsdelar som finns haha? xD

2011-05-11 @ 15:09:40
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: annso

tack så mycket ida!

bodypalace - ja, är ju där man känner det mesta. och i huvet.

2011-05-11 @ 15:59:14
Postat av: Anonym

Vet du inte vad wb betyder? :)

2011-05-11 @ 20:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0