M A T C H !

hej!:D
Jag är på skitbra humör, om ni inte insett det än, dagen har bestått av att jag vakna upp hos min älskling, med bena inlindade i hennes. den där tjejen ha något speciellt som väldigt få ha! och nu låter polissirener = jag skruva upp musiken! ah , iaf , vi drog iväg på skolan, jobba matte, skrev ett prov, som faktiskt kanske blev lyckat! ÅÅH va glad ja kmr bli då! då äre ba ett prov kvar + ett matteprov. YEEEEEEES! ah, sen gick vi ner på stan, och kirrade lite hårspray inför lörda, och lite sånt, sen så for hon hem till vovven, och jag tog en promenad hem till mig, min nuvarande lägenhet då, för att PACKA, och STÄDA, ha aldrig vart så kul o packa nån gång, och ha aldrig vart så kul o städa nån gång! åh va ja må bra.
sen ha ja ätit middag, och jag har PLUGGAT, svenska, och lite frisörgrejs. hoppas det provet också komma ordna sig! hoppas gå ju! hehe. sen nu är klockan halv 4. kring tio över 4 tralla ja mig neråt busstationen för att få hämtning, för då bär det av mot MATCH! andra seriematchen, och vi leder serien, och självklart ska vi hålla i den ledningen ;)) maha ! men känner att jag är för överladdad... vilket resulterar i att ja bli alldeles för arg på mig själv, och blir ARG och SUR, och spela kasst! ah .. så funka ja ;) haha! men ja få väl dämpa ner dom där vinnar känslorna lite, och få tillbaka till ett naturlig laddning! så ska de nog gå hur utmärkt som hälst!
och finare väder kan man ju leta efter, lite tråkigt bara att det är slut nu, så vi få inte sånt jättefint väder på våran modevisning på lördag. JB summerbreeze! men det kommer iaf bli bra. hoppas ja :)

nu ska ja ta o egna mig lite åt fb, och sen åt att se till så allt är nerpackat.

hoppas ni har det underbart mina kära vänner! det har jag. men jag saknar.

börja faktiskt bli rädd för ungefär andra gången i mitt liv.

hejpuss.


this is my life ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0