torsdag!

Imorse vaknade jag och näe, vettifan va de är med min mage. fundera på om ja gå o inbilla mig att ja ha ont i magen för de är ju knepigt! x) haha. ah iaf, gick upp, gjorde iordning mig, och cyklade iväg till skolan. va i salongen på förmiddan, sen på eftermiddagen skrev ja prov, och sen cyklade ja hem.
och nu ha ja nyss fått igång mitt internet igen, och nu ska ja plugga till svenska provet på tisdag ! sen färgprov på måndag, vars plugga man till de? , sen borde ja plugga matte till matteprovet på onsdag, MEN, ha som kört fast. då gå de inte så vidare bra, nej!

ikväll äre match som gäller för fulla muggar, och jag är sjukt mkt nervösare än vanligt!;s bruka verkligen inte va såhär nervös. men , nu är ja de, och ska väl försöka gö de bästa av de nervösa! bruka gå jävligt dåligt när ja är såhär nervös, så ja ska väl kanske försöka bli lite mindre nervös.

aja, plugg väntar! hörshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0