träning!

hej!
nu är klockan 16.40 snart, och det är snart dags att dra sig ner mot busstorget och hoppa på en buss mot brunflo för en träning på de gröna grääset :) känslan är obeskrivlig. ja hlr på o tvätta, duktigt va? , måste bli nya och rena sängkläder till nya lägenheten, samt BARA nytvättade kläder ;o MUMS så de komma bli mys! ja ha typ packa ganska mkt. en STOR kartong är full med kläder, en väska är PROPPFULL med träningskläder, en väska är full med lite allt möjligt! goosh så ja längta tills imorgon!:D happpy giirl.
nu lyssna ja på john mayer - who says , tänker tillbaka, saknar, och inser hur mkt jag älskar den där killen som är på den där svartvita bilden på min hylla. den killen som stått vid min sida sen ja föddes, den killen jag aldrig kommer svika, den enda killen, som komma MÅSTA leva sitt liv bredvid mig, för jag skulle inte klara mig utan han. syskonkärleken till dig är obeskrivlig.

nu ska ja se om ja kan packa lite till, åsså ska ja byta om helt, (kom ba till shorts) (a) ihihii! hoppas ni få en kanonkväll! tänkte få de ja på det gröna gräset och tralla runt o gö de ja älska som mest! :)

hörshej!


gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0