du är bäst nu, men du var bättre förr!

Hej!
klockan är snart halv 12. och jag ska försöka ta mig ner på gymmet. huuuuhuuuuu! känns så fruktansvärt jobbigt, för jag har varit så jävla seg på sistone, ha inte orkat gjort någonting. kanske får det bli en ovanmå promenad istället. måste iaf ut och röra på mig! det här är inte nyttigt.

jag hoppas ni har det bra! idag är det även körkortsteori som gäller, och skol plugg. iof vore det nog bäst och kliva upp och ta tag i det! gymmet får vänta(a) hihi! inväntar ändå ett sms av sofie!(a) skyller på det.

hare bra. puss & kram!


finns det något bättre än en busig annsofie?
näääääe. inte om man få säga det själv!
gammal bild, gammal busig. synd jag inte var så längre! eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0