farsdag

Hej!
imorse (kl 12) fick jag frukost på säng av mor. sen såg ja klart en film som ja somnat till igår kväll. sen gick ja upp och duscha, nu ha ja tagit upp kycklingfilé, eftersom det tydligen är jag som ska stå för middan idag. sen ha ja klippt ut "grattis på farsdag" på ett papper så ja sen kan fixa en kladdkaketårta! nu sitter jag även med ögonbrynsfärg i, så ja ska känna mig lite mer som folk igen! känns helt okej faktiskt ;) hehe.

om en en timme ska ja börja laga mat. det känns skönt att det är ett tag kvar xD dessutom ha ja inte alla ingredienser hemma hlr, så dom skickade jag iväg ett sms till mamma så ja hoppas hon komma hem me dom sen. hoppas hoppas !

ha inge mer o säga. ha det bra!

grattis på farsdagen pappa min! puss


-
det var så lätt att ungå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0