kär & galen?

Hej!
nu sitter ja o kolla på kär & galen på femman. är väl inte nått vidare program för mig ser jag, fan va fjantig dom är! XD haha. men jaa, iaf, så borde man väl faktiskt känna igen sin pojkväns rumpa? det tkr jag iaf, hur svårt kan det va. fasten ja ska inte säga nå, dom skulle gissa vems läppar som va sin pojkväns med, den skulle väl ja gissa fel på, så jag är nog bara tyst! XD haha.
men det är ju lite småintressant med, dock fjantigt! hoppas ni har det jättebra. imorgon blir det ingen praktik för mig, för Anja ska till östersund. så imorgon ska jag gå på gymmet, trotsa min trötthet! hellyea. känner att det är behövligt.

hoppas ni har det bra! puss o kram! här är vi inge kär & galen, här är vi galen och mer galen!:) hihi puss på det.

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0