psykolgirapport!

Hej!
Just nu sitter jag och jobbar som satan i gatan på min psykologirapport, är faktiskt förvånad över min egen... fokusering! ha ju faktiskt fått till några sidor! känns bra. dock ha ja diskussionen kvar, vilket tar ganska lång tid det med. iallafall för mig... sen har jag en psykologiuppgift kvar, och sen har jag en engelskaredovisning på måndag, och jag ska göra klart min arbetsmiljö och säkerhetsrapport. sen ligger jag i fas igen! men den ska jag göra klart på skolan. och psykologin får man också göra klart när vi börjat igen, men skulle va skönt och ha det mesta klart tills jag är tillbaka i stan, så ja kan fokusera på ... körkortet kanske då (a) HIHIHIHI! så jääävla busigt. kan sitta skratta för mig själv för att jag är nervös, nu. tänk er dagen min uppskrivning och uppkörning komma. det komma fan inte va nådigt! haha!

imorgon ska jag packa aaallaaaaaaa kläder, och saker som jag ska ha med mig till stan. blir väl en hel kasse med klippsaker känns det som! haha. mitt huvud är helt slut känner jag. klockan 20 gör jag kväll! så jag har 20 min på mig kvar. tro ja ska ta tag i min andra psykologi uppgift och lämna rapporten tills imorgon:)

ha det bra! puss och kram.

nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0