can´t belive my eyes

varför, jag fatta verkligen inte!

igår kollade jag på idol, och såg nu att det var roshana som åkte ut, tyckte hon var bra förut, men igårkväll sög hon. jag slutade kolla när det var 2 st kvar, för ja hade sett olle, andré och ja... roshana..
jag tycker att olle är hur grym som helst, verkligen en cool grabb! andré, = flickfavorit? men tkr han är söt och gullig när han skrattar XD haha! roshana va grym, är inte så grym, efter gårdagen! men samtidigt vet ja att ja tkr hon är bra när hon inte klanta till sig själv!
så som sagt, sket jag i idol, och såg på en film istället, soul surfer, tycker den var riktigt bra! värd att se helt enkelt. sen slog ja på ett avsnitt gossip som ja somnade bladask till ;p haha!

nu tänker jag gå o ta mig en dusch, hoppas ni har det bra. hörshej!

Kommentarer
Postat av: stjärnan !

sjukt bra filmtips av mig !

2011-10-08 @ 20:38:28
Postat av: jag

absolut, stjärnan.. ;) min son

2011-10-08 @ 23:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0