hey, over there!

Tja!
klockan är 16.12 och jag invänta just nu one three hill. börja kl 18. sen blire en tidig kväll, och imorgon upp på skolan. kuuuuul! 07.00 är väldigt tidigt om ni fråga mig, det är nämligen då min väckare ringer, YEEEY!
den här veckan tänkte ja träna mån,tis,ons,tors, sen få vi se hur mkt ja orka med i helgen, då ja ha tänkt och fara hem! ha ju inte vare hemma på flera månader så ja känner att dt är riktigt behövligt och komma hem! niceone.
nu när fotbollen är slut kanske man ha ett liv tom? skulle ju inte va helt dumt ;) va nån som sa till mig att ja inte hade nått liv pga fotbollen, lr ... påstog! komma dock inte ihåg vem det var:p , och det är väl lika bra det.

aja, ja ha ingenting och säga, vilket ni kanske märker eftersom ja ba babbla om nå värdelöst skit!

hare bra! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0