kanondag!

Hej!
klockan är 16. och det har varit en kanondag! imorse kom Anja och hämtade mig, vi for ner till Marias salong, där vi hade en färgkurs, va intressant och höra någon från Loreál prata eftersom jag bara hört hur wella representerar sig. så det var intressant! och jag tycker dom har mycket bra prylar, (säger inte att vi inte har det) men dom presenterar dom på ett sett där man verkligen får det och klicka till och får inspiration.
sen gick jag bort på gymmet och körde, sen gick ja hem, stötte på Lovisa och hennes kompis utanför OK, och dom försäkrade sig om att ramsele skolan var sig likt och att det skulle bli skönt och komma härifrån! sen när ja va påväg hem kom Maria och plocka upp mig och skjutsade hem mig, och i framsätet satt den mest söta lilla brutta, ramseles sötaste! och så hon log, ojoj! ni småkillar få ju passa upp i framtiden!
sen när ja kom hem, så tog ja o damsög, och nu ha ja nyss plocka undan lite här och var, mitt rum se dock förjävligt ut xD haha! men det få man ta. orka inte gö nå åt det nu hlr. bli förbannat trött efter träning ja. skulle kunna somna här där ja sitt! men ska hålla mig vaken några timmar till iaf.
för till middag blire pappas köttbullar, åååååååååh fyfan va smaskigt! dom är inte o leka med. sen ikv blire till o chilla. skönare nog! slår nog på en film som ja förmodligen komma decka ihop till. men en dusch ska ja ju faktiskt orka med också. hehe! nu.

imorgon är sista dagen på veckans praktik. blev en kort vecka det här. för på fredag är jag ledig, ska nämligen fara till ååååre som ni säkert ha läst! hehe. så imorgon tro ja nog att en sling och klippkund stå på listan! roligt:) sen tro ja en klippning på mamma skulle va fint också !:)

hoppas ni ha det bra. hörshej!


senaste trippen till stugan.
undra vars fan den där tröjan är? ingen ordning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0