min vackra rebecka!

som idag fyller 17 år. du är en vacker, omtänksam och helt underbar vän. som ja som tur är har i min klass som gör mina dagar! den goaste som finns är du! och det är faktiskt du som många ggr ha sett till så ja vare kvar i den där stan i den där klassen. och jag är så glad över det! för en dag utan dig skulle va som en dag utan solsken!
nu hoppas ja att du få en helt underbar dag med massvis me tårta o paket! för det skulle väl inte finnas någe bättre? och ingen som förtjäna de som du!

hoppas du få en jättebra födelsedag min kära! vi få väl fira med åtminstonde en ben&jerrys och massa skitsnack när vi kommer tillbaka till stan! vilket är ett absolut måste!!! och då vi ska börja vårat nya liv. hehehe!!

ha en bra dag nu kära du! puss&kram ;*


min världens vackraste!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å vad du är söt bumman! <3 :')

Och vilken tur att jag har så bra övertalningsförmåga så du har stannat kvar, för hur roligt skulle det va utan dig? inget alls.

Vi köper B&J och tittar på lejonkungen tycker jag! ;) hihi ha det bäst tills vi ses! <3 <3 <3

2011-10-23 @ 11:59:18
Postat av: Anonym

gulliplutt! är så glad att du ha bra övertalningsförmåga.

jaa juste lejonkungen vare ju, så blire! du med, hare king! komma sakna dig aaaaaaaaasmkt juu!<3<3<3

2011-10-23 @ 14:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0