superglad!

Hej!
igår när vi kom till åre så checkade vi in på hotellet, mina rumskompisar var mathilda och mathilda. S och Ö. mysigt! sen chillade vi tills klockan halv 9, då vi gick och åt på werner´s eller va de heter. namn är inte min grej! där serverades det pizzabuffé, och prisutdelningar, och sen glass till efterrätt. jag fick ett pris, blev asglad, endel av mottiveringen var "en bra vän och en kass förlorare" eller något liknande, tyckte det var så jävla roligt med kass förlorare xD haha! men vem fan tycker det är kul och förlora? heeeheeeeeeee.. blev iaf sjukt glad över det där priset, gjorde min helg, min dag, och resten av mitt år!
iaf, sen på kvällen chillade vi, och sen vid 2 så somnade jag, m och m på rummet. sen så ringde klockan klockan nångång, då ja inte vakna förän det blev ASLJUST, maaaaaathildaaaaaaaa..... haha! fatta inte vrf ja ska va så förbannat morgontrött x) men sen så.. gick vi o åt frukost, sen gick jag och massa brudar och bada, asskönt! dock failade vi på saunaworlden... hehe!
seeeen så gick jag och julia m upp på byn, och mötte mathilda s och massa, så då hängde m med oss upp igen, också gick vi runt och kikade lite. klockan 12 vare utvärdering, då vi pratade om säsongen och den blivande. sen klockan 1 var det hela slut, och jag tog farväääl och träffade mor och fia. nu ha vi ätit middag, så nu blire till o ta det lugnt! och känner ja mig själv rätt så komma ja somna väldigt tidigt inatt xD haha!

hoppas ni ha rdet rba, för det har jag! puss&kram:D


när ja fick pris av vår braiga tränare pär.

Kommentarer
Postat av: mor

Vilket fint pris du fick gumman <3 och allt som stog i motiveringen stämmer <3 du är så fantastiskt duktig och en värdefull spelare! Kram piga :D

2011-11-04 @ 09:22:40
Postat av: Anonym

verkligen! blev sjukt glad, överraskad, överväldigad, osvosv. snaaaaaaart förstått det!:)<3

2011-11-04 @ 15:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0