4-2 !

3 poäng, middag intagen, dusch gjort. kvällen klar! (mjukis på) mitt öga må inte så jättebra (uppsvullet ögonbryn), och inte mitt knä hlr för den delen! men det är ju sånt som hör till ;) är jävligt stolt över att jagi nte ha dampa lös idag iaf. förlåt för att ja gjorde dig besviken tomas ;) HAHA.

nu äre snart fångarna på fortet! imorgon, ska vi fara och kolla på fotboll, ödff, sen blire träning kl 17, och tvättstuga på em. skön söndag! härlig söndag! helt okej söndag :) dock är det där med att det är måndag efter söndagen är inte riktigt lika roligt ;) på måndagbörja vi med schema... känns ju jätteroligt! näe inte jätte.

hoppas ni har det bra! jag är på bra humör, glad tjej! härligt. nu vänta en coca cola på mig. MUUUUMS :)

PUSS&KRAM!


glad tjej! dock inte bild sen idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0