gym!

hejsan!
idag började dagen med en lång sovmorgon, sov till klockan halv 11, somnade kring halv 10 igår. så det var ju helt okej tycker jag! då gick jag upp, satte på musik, och städade! så nu är det NÅGORLUNDA fint här. hann inte riktigt klart innan mats och linus kom och hämtade mig, för jag och mats for på gymmet. körde på där då! seen..
tog jag bussen in till stan igen, så va ja en snabbis och handla på coop, och sen nu sitter jag här, och har nyss ätit i mig ett äpple. och ska ta mig något och dricka. gottigt!
efter drickat blir det till att hoppa in i duschen en sväng, mysigt. och sen klockan halv 8 sitter jag framför tvn och kollar på fotboll :) sverige - ungern ! vinst inför imorgon, imorgon ha vi nämligen maaatch, mot mörsil, som kmr att spelas i järpen.
det blir en tidig morgon, så det blir en tidig kväll ikväll. tänker nog somna efter den där fotbollen. sen upp imorgon och äta grööööt. MUMS :DD hiihih :)

förövrigt hade ja inte mer och säga än att ja hade tänkt vinna imorgon! känns som att det är så dags nu. så vi kör på de ;)

hörshej! PUSS&KRAM :)


:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0