idol !

jaa, om 20 min börja mitt underbara idol ! då ska ja dricka varm oboy. bli en tung sömn inatt känner ja! ja är trött. trots att ja inte ha träna ett piss idag. haha! men ja är trött ändån. för ja ah gått o vare irriterad lite till o från idag så det ha tage massvis med energi från mig. imorgon blir en bättre dag! DÅ ja ska träna. blire inte fotboll så blire gym. det är givet.
ha psykologi imorgon på förmiddagen och på eftermiddagen är det mentorstid, och stöd, som är o obligatorisk. skönt! så slutar ungefär halv 2 imorgon :) UNDERBART !
Fick mig ett sköv idag, så ja tog o gjorde naglar, hade som inge annat roligt för mig så tänkte ja lika gärna kunde gö nån nytta. insåg att ja inte ens ha ett blankt nagellack. så imorgon blireväl kanske stan och inhandla nåra nagellack på kicks :)

ha det bra! puss&gonatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0