måndag!

Hejsan!
lång och dryg dag om ni frågar mig. äcklig skolmat, och regn. härligt people! annars ha denna dag varit bra med mina kära vänner. nu ska ja snart ta o äta, och sen fara iväg på träning. (halv 7) börja den alltså. vilket innebär att ja måste fara iväg en aning tidigare. aja iaf. känner att jag klagar ! heheheheeeeeeeeee.

sen ha ja ett mysterium att lösa, imorgon ha vi egen hårvård, och jag har ingen aning alls om vad jag vill gö. för liksom, näe! vet inte. förnya håret är helt okej!

förresten, så tog ja en gammal telefon, och gammalt minneskort, igår, HAHAHA, fyfan det gjorde min kväll!

aja, ska se om ja hitta något och se på tv, tidsfördrift till träningen, jao. kanske ta o diska ! kan behövas :)

hoppas ni har det bra. puss&kram!


fu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0