måndagmorgon...

Godmorgon !
klockan är nu kvart i 8, och jag är redo för att cykla iväg på skolan. ikväll är det en dag mindre, så det känns bra:) och ikväll ska ja få spela fotboll också! känns skitroligt:) dock så är ja frusen idag, som vanligt!
ja vill ner på stan och shoppa, nya tröjor. varma o sköna!
idag ska vi äta laxfilé och äckel kokt potatis XD haha! jag ha aldrig gillat potatis, vet inte varför. men det ha blive bättre med tiden ;) det är nog därför jag avguda pasta, det är typ det bästa som finns! tkr jag.

ja ha inte så mkt mer o berätta, hoppas ni få en kanondag! det tänker jag få :) me glada människor och skojsiga brudar :) känns inte helt fel!

hoppas ni få en kanondag! puss&kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0