psykologi !

Hej !
Idag hade vi psykologi, efter lunch hade vi mentorstid i en timma, sen slutade vi!
det var väldigt roligt med psykologi, ha inte känt mig sådär "intresserad" på nånting på väldigt länge! så det var jätteroligt. känns just nu iaf som att det komma bli jätteroligt med psykologi. och det var precis som jag föreställt mig. det där med att försöka förstå sig på andra människor ha ja aldrig gjort, så det känns ganska kul och se det från en annan vinkel. sen på mentortiden så pratade vi om våran apu, som jag inte har någon aning alls om vars ja vill vara. östersund, stockholm, ramsele?! näe, ja ha ingen aning alls.

nu sitter jag i sängen och fundera lite, vänta på att fara till brunflo på gymmet med M, känns riktigt skönt att få gö bort med lite energi! efter det så är vi bjuden på middag hos Sundings, och det känns jättemysigt!:) jätteroligt verkligen.

Imorgon har jag sovmorgon, känns underbart. börjar kl halv 1. och då är jag i salongen tills vi slutar. känns som en helt okej dag för mig kan ja säga! :)
sen på kvällen är det träning. och det känns också roligt!

hoppas ni har det bra! PUSS&KRAM ;*



♥!


-

du är en stor jävla idiot.
det är vad du är!
ledsen att det tog så lång tid och förstå det bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0