söndag!

Hej!
nu ligger jag i sängen och har nyss ätit go macka och druckit oboy. kolla på prinsessans dagbok 2 men ska slå över till fångarna på fortet nu. betydligt bättre! ;)
igår somnade jag iaf väldigt tidigt, så sjukt skönt. va irriterad så det va bra ;) 10 timmars sömn inatt ugnefär, toppen. sen så idag fundera ja på att kika lite på u-lagets match, och sen ha vi träning kl 17 :) skojsigt! kanske. hehe!
iaf, så är det skola imorn igen, men är ju inte så jätteansträngande så det känns okej! hehe. sen träning på kvällen, eller äre det? ne ja vet inte. ja ska iaf träna :)

förresten så ha min mamma hittat min telefon. känns underbart och få tillbaka den kan ja lova! hon kanske kommer hit i veckan så då få ja äntligen den och få känna mig lite mindre... bortkommen! hehe.

aja, hare bra sötisar! puss&kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0