spa, hockey !

god kväll !
då är klockan halv 8, och idag ha ja hunnit med fruktansvärt mycket. först, diskade jag bort mitt enorma diskberg, och sen tog ja o damsög lite, och sen for vi ner på Mauds spa och hade det riktigt gott ,där tiden bara rann iväg, så vi va tvungen och fara hem, och då for vi på blåan och köpte med oss en sallad som vi åt till middag, och sen for vi på hockey, och där fick vi gott sällskap av fanny och julia :) mysigt! sen for vi på maxi och handlade, och sen när vi kom hem ha ja städa min garderob, och mamma ha skura golvena ! grymt. imorgon förhoppningsvis, ska ja väl hinna med och städa ordning lite, bli lättare när det bara är mina grejer, även om mamma inte ha så fruuuktansvärt mkt grejer utspritt, xD , så är det ju mest mina , men ändå.  imorgon far mamma hem, så då bli ja eamen igen :)
imorgon är det skola, och sen städ, och sen träning, OCH SEN IDOL ! det är viktigt ;) hehe.

hoppas ni har det bra. puss&kram!


wööw, det är snart vinter. LÄSKIGT !
det är mindre än 5 månader tills jag FYLLER ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR.
fyfan va SKÖNT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0