när du inte finns hos mig, finns du alltid i mina tankar!

en torsdag. och det känns så jävla skönt! idag är det naturkunskap (som jag har nu) , men har gjort klart allt, glad överraskning. så ja gö inte så jättemkt just nu. så ja tänkte ta o skriva lite till er! på eftermiddagen idag är det stilhistoria. se väl mindre fram emot det men vafan! ikväll är det fotbollsträning som vanligt, och det är mkt spel idag! fick ja lovat igår. fan va kul:) igår va ja nämligen på väldigt mkt spelsug. men de vart inge, så de känns kul att få spela idag! sen ha ja lämna in älsklingen min idag, och ska hämta den kring 17. då är han klar o go o gla :) hoppas ja!
imorgon är det freeeeeeeeedaaaaaaaaaaaaaa!!!! :)



hare bra. puss o kram :)


såhär se de ut i havet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0