hakuna matata

Hej.
idag är det fredag. i tisdags hade vi match, vi förlorade med 1-0 vilket var jävligt surt för jag tycker att vi hade förtjänat en poäng iaf. efter matchen for jag och mamma in på sjukhuset för att jag hade gjort illa armen, vi fick vänta ett ganska bra tag för det kom in en olycka. men efter några timmar for vi därifrån med en bruten arm i gips. inte kul, inte okej. det innebar att jag inte får spela på imorgon. fyfan vad livet suger ibland! men nästa vecka ska jag börja träna igen, och förhoppningsvis spela match på fredag. :) 
ikväll kommer min fina pojkvän. typ tio över 9. så jag har ett tag på mig att städa och greja på. det är inte jättefint här ;) damn... det går inte bra nu. 
jag har kollat på lejonkungen 2. den är såååå bra! och i veckan kollade jag och rebecka på lejonkungen 1. :) 
 
nu ska jag gå upp och försöka diska och städa lite. sen duscha och göra mig iordning för dagen, (kanske) om det inte blir sängen igen. men jag har ingenting att kolla på. har kollat slut på alla oth avsnitt. (fram till säsong 7) för sen har jag inga fler. måste köpa dom 2 sista. 
 
hoppas ni har det bra. hejdå. 

Kommentarer
Postat av: Mor

Hoppas ni får en bra helg <3

2012-08-31 @ 22:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0