det är bara timmar kvar

nu är det bara några timmar kvar tills jag fyller myndig! det känns aaaskul. hihi. vilken speciell dag det komma att va, fyfan vilken speciell dag det komma va! ikväll ska ja försöka somna tidigt. känns som bäst så! sen få vi se hur glad jag är imorgon! hahaa. kan man va annat än glad när man få fylla 18? känns faktiskt inte som det. men det återstå ju o se ;) hihi.
hoppas ni ha det bra, och får en jättetrevlig onsdag! PUSS och KRAM ! :)


hur kan jag bli 18 år imorgon,
när jag nästan nyss va där?

Kommentarer
Postat av: Eva

Jaaa gumman för 18 år sedan låg du fortfarande i min mage, jag lades in för ett kejsarsnitt men du behagade att fixa ut dig själv. Du kommer att få en underbar morgondag och du kommer att fixa till det imorgon också <3 Lyckokramar i MASSOR från din MYCKET STOLTA Mor <3

2012-02-07 @ 16:36:37
Postat av: annso

haha ja mamma, ja kunde själv redan då! ;-) KAN SJÄLV ;) hihiii.

hoppas dagen fortsätter lika bra som den ha börja :) <3<3<3<3<3<3<3<3

2012-02-08 @ 11:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0