ibland måste man bara släppa taget.

Hej!
Dagen har bestått av hockey. eller först plugg, det gjorde ja bra! tkr jag då... haha. sen for ja till brulle och kolla på hockey med ellinor och Thilde. och träffade Jakob. som faktiskt var lite smått saknad ;) haha. sen for jag och thilde in till stan och kolla på öik - asplöven. där öik fick dyngstryk! synd för dom. sen fick ja skjuts hem av magnus underbart snälla pappa. jättesnäll! så nu sitter jag här. klockan är snart 7. denna dag ha gått som smort! riktigt trevlig dag :)
nu ska ja mysa ner mig under en filt, mjukisbyxorna är redan på. haha! första ja gjorde faktiskt när ja kom hem.. (a) såååå, hoppas ni få en kanon söndagskväll! jag ska få en mysig och go , :)
imorgon är det måndag, jag vill bara att det ska gå fort nu. vill att det ska va slut på lidande. slut, fatta ni? slut på lidandet.

hörshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0