you make my world come together

Vissa vänner är ju bara fööör underbara. jag älskar er så sjukt mycket ska ni veta. och ni vet vilka som ska känna sig träffad! utan vänner och familj, va fan skulle man va? ingenting. skulle ju må piss :o
JAG HAR BIIIL!!!!!!!!!!!!!! vilket ja tydligen glömt o nämna här :o bad, really bad. fick den av vääärldens bästa mamma! känns helt underbart o ha en bil och kunna få fara och gö va fan man vill. frihet!

nu ska ja gå ut o hä på motorvärmarn, och klockan halv 8 tro ja de är, så är det till o fara iväg på träning! gryyyyymt. den här dagen har vare både förjävligt och helt underbar.
när jag kom hem från skolan fick ja veta att min grymma underbara och bland den bästa 3 männing ha blive pappa! fyfaaan va gosigt säger ja! till en liten tjej:DD herregud så gulligt. och hon är så otroligt vacker! vilken ögonsten. fan va pojkarna komma springa efter hon :) :D
jaa, ja ha inte vare på blogghumör, och jag är inte på blogghumör. men lite måste man ju uppdatera när man faktiskt ha en blogg. tycker jag!
nu ha ja inge mer o säga. hoppas ni haft det bra sen sist och ha det bra tills nästa gång vi hörs!
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0