med dig försvann mitt hjärta.

sover aldrig lika bra, som med dig bredvid mig.
andas aldrig lika bra, som med dig intill mig.
ler aldrig på samma sett, utan dig.
kärlek är bara ett ord, utan dig i mitt liv.
du va mitt allt, du va hela min värld.
för dig, skulle jag kunna springa världen runt!
sover aldrig lika bra, som med dig bredvid mig.
andas aldrig lika bra, som med dig intill mig.
ler aldrig på samma sett, utan dig.
kärlek är bara ett ord, utan dig i mitt liv.
du va mitt allt, du va hela min värld.
men du svek mig som ingen annan kunde.
du försvann så fort.
du sluta bry dig så fort.
för dig tog det en minut innan jag var ur ditt liv.
du har inte ens försvunnit en fjärdedel av mitt liv.
för mig, är du fortfarande Han med stort H.
din hand i min, och jag klarade allt.
utan dig, tveka ja på allt.
ja fick kämpa så jävla mkt.
så mkt har jag aldrig kämpat.
men vad kämpade jag för?
när det ändå aldrig slog ut.
satan va ja är arg på dig.
satan va ja är besviken på dig.
satan va ja är ledsen på dig.
satan va ja ha vare kär i dig.
jag gav dig kärlek som ingen annan någonsin kmr kunna ge dig.
min kärlek till dig var oändlig.
när jag ser tillbaka,
inser jag inte ens själv att det gå att älska någon så mkt som jag älskade dig.
nu börjar jag bli vuxen,
vilket innebär att jag måste ta avsked från dig.
nu ska du bort ur mitt liv,
du ska bort ur mitt huvud,
och du ska bort ur mitt hjärta.
hejdå min älskade.
du hade mig så nära,
du hade mig så mkt,
men det slängde du bort.
du kommer aldrig mer ha mig.
over and out.


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0