snaaaart helg!

Idag är det torsdag, imorgon är det fredag, sen är det HEEELG! fyfan va skönt. idag är det heldag på skolan som gäller, sen körskolan, sen hem och grovstäda lägenheten, och sen är det träning. fullspäckad dag med andra ord! men det är bra. det gillas. hinner ju inte somna iaf. ganska sen träning, så efter den ligger ja nog däckad.
imorgon har vi salongen hela dagen, med kunder och annat roligt. sen kommer min mamma till mig! hon ska kolla på våran cup som vi har på lördag, rodhlacup i öp hallen. sen på kvällen ska vi gå o kolla på thaiboxning då Sebastian ska slåss. lite nervöst då nån man känner ska stå där men han är hård. han klarar sig. man är ju förberedd på det iaf. på söndagen blire en chilldag, möjligtvis att vi dra o kolla på kalla nånting om hon ska åka nått! kalla är grym. söta charlotte kalla!
nu ska ja klä på mig ytterkläderna och gå till skolan. eller ta bussen. återstå o se hur kallt det är. men är mkt skönare o gå. röra på bena, ha träningsvärk som satan i röven idag! skööönt. haha.
hoppas ni få en fin dag! hejdå.


en blond.
en ung,
och en dum!

Kommentarer
Postat av: hjärtevän

MEN VAD DU ÄR SÖT BUMSI!

2012-01-28 @ 22:43:18
Postat av: annso

Men ska du säga min diamant!

2012-01-29 @ 14:49:32
Postat av: lovisa

och söt!!!

2012-01-30 @ 20:28:15
URL: http://lovisavasiljev.blogg.se/
Postat av: annso

säger sötaste lovisa!

2012-01-30 @ 20:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0