du är så saknad min hjärtevän!

Jag har  en vän som jag saknar varje dag, 
jag saknar henne så fort jag är utan henne,
vi pratar om allt,
vi pratar om en jävla massa skit,
vi är inte så lika,
men vårat heta humör är lika,
men ändå inte,
hon ha lärt sig hantera det. 
jag saknar dig för jag saknar att ha min underbara vän i närheten,
du är en vän man håller hårt om,
du är en vän alla vill ha,
för du är så omtänksam och ärlig,
du är så snäll och underbar! 
jag komma aldrig glömma dig,
jag komma aldrig glömma våra minnen,
och definitivt inte våra utbrott. 
 
jag saknar dig som få, min älskade rebecka! 
hoppas vi ses snart. 
 
jag älskar dig!♥
 
 

vad sägs om en bild sen ettan?
med oskar på ett hörn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket hjärtevän <3

2012-07-26 @ 22:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0