de gå bra nu!

Fick ett brev på hotmailen idag, det innebar inte va ja trodde att de innebar, utan de innebar nånting mkt bättre! åh ja blev så glad när ja fick veta va de faktiskt innebar:D känns askul, och verkligen hur spännande som helst! det är nånting ja verkligen är positiv till. jag har lite svårt o va positiv till saker, så just nu känns det underbart o verkligen få va såhär positiv till nånting som jag är nu.
förövrigt vill jag jättegärna ha påsklov nu! jag skulle kunna gö va dom helst för att de skulle va här. men jag vill bli frisk först. på lördag ha vi match, och då måste ja va frisk!!! annars bli ja sjukt irriterad. de suger o spela när man är sjuk, haha i söndags va ja ju inte alltför kry, och ja va inte bra. det var ju även första uteplans matchen, vilket innebar höga förväntningar, och det gick inte o uppnås. så vi satsa på lördag ist!:D
nu ska ja gö mig fika! hoppas ni ha det bra. puss o kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0