i heard that your dreams came true

HEEEEJ!:D
idag är det torsdag! och idag har jag gjort mitt psykologiprov. känns ASBRA. inte för att de gick bra, utan för att detä r gjort. nu finns det inge mer o gö! SKÖNT. sen ha ja gjort sista "skoldagen" eftersom imorgon har vi inte en helt vanlig dag, utan det är tvåornas EGNA HÅRVÅÅÅÅÅÅRD! fyfan va jävulst underbart. ja ska våga mig på något som ja inte riktigt vet om ja komma ångra eller inte ångra. ja hoppas att ja inte komma ångra det :) verkligen! men ja vet inte. ja ha aldrig vare åt det där hållet, bara en gång, och då såg ja förjävlig ut, sur och allmänt jävla arg. haha! menmen. det verka ja ju gö i det ja ha nu med så det kvitta ju egentligen ;) hehe!
idag efter provet så blev  det stan med rebecka! då gick vi förbi Emil Jönsson och Anna Haag. R flippa totalt. det tyckte ja va gulligt. ja såg inte ens att det va dom. men ja tkr dom är jätteduktig. det är inte så! men vi säg, hade vi sett peter forsberg, vem hade reagera då? jo jag, och rebecka hade säkert inte förstått att de va han. kanske (a) hehe.. ja vi hittade inte speciellt mkt iaf! fyndade litegranna. och köpte smink. KUL. näe! men det är ju nånting som måste köpas så de är ju ba köpa det ändå de.
Nu ska jag byta om, för om en halv timme ungefär så ska ja fara iväg och träna :) FOTBOLL. känns roligt idag! så jag hoppas det gå bra :)
hoppas ni få en bra, rolig och trevlig kväll! och en bra morgondag. för det komma ja verkligen ha. fyfan vilka krav ja ha på morgondagen. den komma bli AMAAAAZING!!!! helt klart:D
hoppas ni ha det bra :D PUSS O KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0