sometimes you have to grow up

Hej!
Idag var det en lekiton på förmiddagen, sen gick vi upp och åt. sen for jag, rebecka, och ellinor på coop och storhandlade ;) haha! vi är bra duktig vi. sen blev det en sväng på gymmet! sen nu hlr jag på och gö sallad, och jag hlr på att plocka ihop för det såg nyss ut som ett bombnedslag!
ikväll blire ba till o chilla, för jag ha blive så jääävla trött. och hålla sig vaken till bb. somnade ifrån det igår! det är inte riktigt helt okej det... jävla skit. men såg reprisen inatt när jag vakna. hehe. och imorse! så jag är med igen ;)
nu ska ja snart gå o duscha, har ricinoljan i. sen blire inpackning, och sen gö min sallad, och sen ääääääääätaaaaaaaaaaaaaaaaa. MUMS!!
puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0