tvtips!

Hej!
Jag är sjuk. ha ont i halsen, och känner mig som agda 80. just nu sitter jag och kolla på kolla.tv och fundera ut vad som ska roa mig resten av dagen. och jag vill tipsa er om en jättebra tvprogram, sons of anarchy. igår när jag kolla så slog det mig, det är ju Charlie Hunnam som spelar en av huvudrollerna. han spelar även i min favoritfilm green street hooligans. det här är bra grejer! så kolla:) det är kl 21 måndag - torsdag, på tv 11 ! skitbra:D
nu ska jag gå och duscha. sen blire till o äta biff och makaroner. FYFAN VA GOTT! Ha inte ätit mamma o pappas mat på flera veckor, flera månader, flera år känns det som, så kolla ja i frysen o hitta en låda där de stog "annso biff" på, och min värld blev klar igen! fyfan va underbart.
hoppas ni ha de bra! puss o kram. ;*


så snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0