jobbjobbjobb!

Godmorgon! 
 
Igår var jag ledig, så då tog jag och bakade lite, det blev 3 olika kaksorter, och kanelbullar! gottans. och det passande till att mitt och rebeckas projekt börjar, så igår tjuvade jag, idag börjar jag på riktigt, dock börjar inte träningen förän på måndag då jag kommer hem till stan, eftersom jag kommer att jobba ungefär hela dagarna i helgen. 11-22 jobbar jag! förutom idag, då äre 15-22. 
idag ska jag ta ett nytt pass med mamma, dom ha ju som gått ut, och det tycker jag känns riktigt bra eftersom jag se ut som en liten fjortis på mitt pass! hehe. åsså ska vi käka tacos! mums :) sen blire som sagt jobb, och jobb blire resten av lovet! känns bra att ha jobbat så pass mycket som jag gjort i helgen, pengar <3 
på måndag drar jag igång med hårdträningen! vi har även gått upp i div 2 med fotbollslaget. roligt och spännande! =) men känns lite drygt eftersom jag inte vet vars ja komma hamna efter gymnasiet :/ och eftersom jag vill jobba så mycket som möjligt.. åsså vill ja ju ha tid för min fina pojkvän också! 
jajaa, nu ska ja kolla på lite desperate houswifes! :D sov gott ni som fortfarande sover... 
 
 
Ha en underbar fredag vänner! och en underbar helg! =) Kram Annsofie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0