fight.

hej.

idag är det torsdag. jag har just nu religion. vi pratar om fasta, och jag blir sjukt hungrig! igår var jag på gymmet igen, körde kondition, och överkropp. gick rätt bra faktiskt! idag ska jag också köra, tänkte höra med rebecka om hon vill följa, så mycket roligare med henne :) tro jag ska köra slut på överkroppen idag med, men lite fokus på ben med. 
imorgon är det praktik, sen så har jag kurs i strömsund, sen på kvällen ska jag ut med mamma på en fest där typ, det är nå rocktema på folkan. där dom har tatuerare som kommer att tatuera typ hela tiden som jag förstått det. NEJ, jag ska inte göra en till, men mamma kanske gör en fin liten tattoo :) 
nu har jag snart lunch, och det känns bra, efter lunch är det samhällskunskap som gäller, sen ska jag hem, och sen ska jag på gymmet med Rebecka då förhoppningsvis. ikväll ska jag bara ta det lugnt, och städa ihop i lägenheten eftersom jag då far till mamma imorgon! och där blir jag nog nästan hela lovet :) 
 
hoppas ni har det bra! 
 
puss och kram 
 
miss it. 

Kommentarer
Postat av: En person

Hej!
Vilket gym gymmar du på? :-)

Svar: Hej! Jag gymmar på gym 24!
aiebrorsson.blogg.se

2012-10-26 @ 23:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0