min finaste Rebecka!

Igår: var det så att min fina fyllde 18 år, och jag hade ingen tid och skriva då, eftersom jag var upptagen hela dagen. Dagen började med att jag for iväg och köpte en sista grej till henne, som jag insåg sedan att hennes mamma också köpt till hon, men vafan! två = dubbelt så bra! 
sen for jag hem, och då var hon där och väntade, satt i solen och sken som den sol hon är. sen for vi hem till henne, och garnerade hennes fina hjärtetårta som hon gjort alldeles själv! STORT + poäng till henne. och måste bara tillägga samtidigt att den var sjukt god! sen for vi på eastern och åt lunch, och det var också sjuuukt gott! sen for vi hem till henne och pratade lite osv. sen for jag hem och gick ut med luna och sen for jag tillbaka och sen kom det massa folk och hälsade på! jättemysigt:) 
 
Rebecka, för mig kom du som en ängel ifrån himlen, det tog ett tag innan vi fann varandra med 26 personer i klassen, men sen vi väl hittat åt varandra så går det inte att slita bort mig ifrån dig. du är en sån otrolig människa som jag aldrig någonsin kommer vilja förlora, och för mig kommer du alltid att vara en väldigt stor del i mitt hjärta. 
när mina barn går i skolan kommer jag att tänka "hoppas att de får en lika fin vän som jag fick, som alltid fanns där för mig, och som alltid brydde sig om mig". 
du är en vän som verkligen alla borde ha, du är en på miljonen. och jag kommer aldrig bli mer tacksam än när jag tänker på tiden jag får ha tillsammans med dig. vi har båda ett förbannade humör, vi visar det bara på olika vis, vi har samma sjuka jävla humor, och vi går helt enkelt så bra ihop! vi kompletterar varandra bra tycker jag. 
du är guld värd, för mig är du värd allt i hela världen! är så glad att jag har dig. 
 
Jag älskar dig vännen, Grattis igen, i efterskott på din 18-årsdag! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh kära älskade vän! typ sitter här och grinar. Jag önskar att mina barn också kommer få en vän som ställer upp lika mycket för dem som du gör för mig. Love you <3 <3 <3

Svar: <3<3<3<3<3<3<3<3
aiebrorsson.blogg.se

2012-10-25 @ 12:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0