hej o hopp!

Det har hänt väldigt mycket sen senast. jag har börjat träna igen, ha tänkt hålla i det nu, ha fullt med motivation! i måndags va det fotbollsträning, idag blev det gym, (med nya grymma skor) , och imorgon är det fotbollsträning, på torsdag är det viladag, fredag förhoppningsvis match om jag får vara med, jogging lördag, träning söndag! nu känns det som det ska igen :) 
jag och min fina vän rebecka har nämligen, eller ska på måndag starta ett projekt på skolan, och vi ska ha ett där vi tränar, visar motivation, och pratar om mat, sömn och hur kroppen påverkas av olika saker, tex dålig sömn, alkohol, eller om man inte ätit så mycket dagen innan tex. 
det gav mig ruggigt mkt motivation till träning! men även att jag är tillbaka på fotbollsplan kändes sjukt bra! men jag tror faktiskt att det var projektarbetet som gav mig den mesta av inspirationen. vi ska hålla på till i mars tro jag det var, hoppas motibaationen håller i sig så man är någorlunda trimmad till studenten! JA, ni hörde rätt, studenten! det är snart våran tur. och det känns så fruktansvärt skönt att slippa gå till skolan varje morgon! så fruktansvärt skönt! 
fast vi har ju ett rätt spännande år att se fram emot, studentkryssning, mösspåtagning, bal(som intej ag ser så mkt fram emot), 100 dagars, 50 dagars, 9,8,7,6,5,4,3,2,1 dagars! sen ett långt jullov, ett skönt sportlov, en weekendresa med rebecka till stockholm i oktober! jaa, det känns faktiskt kul. förutom själva skolan, utan det här med studentåret ;) 
just nu ligger jag i sängen och är ganska slut efter dagens gympass, det kändes ganska bra men känner mig lite konstigt eftersom jag inte kan böja armen med mitt älskade gips! så vissa saker gå inte bra i gymmet, och vissa gå inte alls! men det finns inte så mkt att göra åt den saken! gilla läget liksom. 
 
hoppas ni har det bra! imorgon är det massa prat på förmiddagen och Historia A på efter middagen, spännande på den sista! imorgon har jag även tvättid, krockade med träningen eftersom vi ändrade träningsdag. men det gör inget. 
 
OCH GUD, jag önskar att du ger mig träningsvärk imorgon, men inte för mycket bara! tack på förhand.
 
puss&kram                                                            
 
 

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0