Sjuk/tips

Hej! Jag tänkte börja med att tipsa er om en riktigt bra grej, på APOTEKET, finns det en c-vitamin brustablett som är väldigt bra såhär års tycker jag. Och den är rosa, vilket stödjer bröstcancerfonden, det går 3 kr till dom för varje ask man köper eller vad man ska säga. Den är i en väldigt god färg, som ni snart kommer att få se! Vilket gör den god oc dricka, den är även väldigt god. Så vänner, håll er och barnen friska, och hjälp andra att hålla sig friska!!
För övrigt köpte jag den idag när jag hämtade ut mitt penicillin, för halsfluss. Inte speciellt kul, men sjukt bra diet till er som är intresserade!
Hoppas ni ha det bra. Puss


Kommentarer
Postat av: Mor

Va go du är som tänker på alla andra också ;) Krya på dig nu gumman <3
Kramar från Mor

Svar: ja finns ju dom som ha det värre ;) kram
aiebrorsson.blogg.se

2012-09-26 @ 20:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0